
غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز
غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز و هر نمایشگاه دیگری از جمله مسائلی است که نه تنها روی برندینگ و نام تجاری مجموعه شما تاثیرگذار خواهد بود، بلکه یک امر مهم برای جذب مخاطب به شمار میرود. در این مطلب درباره نکاتی که باید در مورد طراحی غرفه در این صنعت مورد توجه قرار دهید، صحبت خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس فاکتورهایی که برای مخاطبین اهمیت دارند، غرفهای درخور و مناسب داشته باشید.
به طور خلاصه میتوان گفت که در هر نمایشگاهی، به خصوص موارد معروف که شرکتها و مجموعههای معتبر زیادی در آن شرکت میکنند، غرفههای نمایشگاهی که خلاقانه ترین طراحی را دارند، معمولاً همانهایی هستند که در آن رویداد در بین محبوبترین گزینهها قرار میگیرند. به همین دلیل است که انتخاب یک طراحی خوب و مناسب برای هر مجموعهای که قصد شرکت در نمایشگاه را دارد، اهمیت پیدا میکند. در این مطلب شرکت مهندسی فراز گستر آمود یک راهنمای کامل در این خصوص آماده کرده است و به توضیح نکات مهم پیرامون غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز پرداخته است.
ویژگیهای یک غرفه نمایشگاهی خوب چیست؟
وقتی صحبت از غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز و یا هر نوع نمایشگاه دیگری میشود، هر کارفرما به دنبال کاری زیبا و با کیفیت تا بتواند از طریق آن حضور حرفهای و موثری در یک رویداد داشته باشد. از آنجایی که کل موضوع طراحی و اجرای یک غرفهسازی با موضوع برندینگ مجموعه شما به طور مستقیم در ارتباط است، مهم است که در نظر داشته باشید به عنوان کارفرما برای یک غرفه خوب باید چه انتظاراتی از مجری خود داشته باشید؟ در ادامه به توضیح این امر پرداخته و به شما کمک میکنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.
مخاطب مهمترین بخش است
هدف از ساخت و طراحی در بالاترین مرحله جذب افراد است. به همین دلیل است که باید مانند تماشای صفحه ویدیو، از عناصر تعاملی برای جذب بازدیدکنندگان کمک گرفته شوند. هر فعالیتی که افراد را تشویق کند تا زمان طولانیتری را در غرفه نمایشگاهی شما بگذرانندٰ به این معنی است که افراد و نمایندگان شرکت شما زمان بیشتری برای تعامل با مشتریان بالقوه دارند. در نظر گرفتن بخشی در غرفه برای استفاده از فناوری صفحه لمسی، هدایای میزبانی و… همه مواردی هستند که در این راه میتوانند به شما کمک کنند و یک مجری خوب به شما کمک میکند تا از موارد مرتبط با کسب و کار خود به خوبی بهره بگیرید و جذابیت بیشتری در غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز داشته باشید.
غرفه نمایشگاه باید نمایانگر برند شما باشد
از جمله نکات مهمی که از مجری خود باید انتظار داشته باشید آن است که به برند شما ویژگیهای آن وفادار بماند. برندها حاصل روانشناسی و علم هستند و نام تجاری شرکت شما یک تعریف خاص دارد که باید در تمام جنبه های آن اجرا شود. از کارت ویزیت گرفته تا دیوار پشتی غرفه نمایشگاه تجاری و وب سایت شما، این کلید موفقیت در بازاریابی است. یک مجری خوب میتواند با دریافت توضیحات شما طراحی خوب و درخور ارائه دهد.
علاوه بر طراحی، اجرا هم خوب باشد
درست است که در غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز و یا سایر نمایشگاهها در سایر صنایع، یک طراحی خلاقانه میتواند در نتیجه کار شما تاثیر مهمی داشته باشد. اما یک مجری خوب باید در مرحله بعدی هم خوب عمل کند و بتواند طرح را مطابق همان چیزی که طراحی کرده است، با استفاده از مواد و متریال مناسب و خوب اجرا کند. این اجرا باید به گونهای باشد که سنگینی زیادی نداشته باشد، مقاوم باشد و زیبایی خود را تا روز آخر به بهترین شکل حفظ کند.
خوش قولی، برترین ویژگی یک مجری است
هر رویداد حرفهای که اجرا میشود، زمانی مشخص دارد. بسیاری از کارفرماها حتی تا دقایق آخر و قبل از افتتاحیه نمایشگاه، استرس زیادی را تحمل میکنند تا غرفه آنها آماده شود. اما در مقابل کار با یک مجری حرفهای و باسابقه به شما کمک میکند تا بدون هیچ گونه دغدغهای بتوانید سر موقع کارها را انجام دهید.
برای هر بخش کلیدی، فضای مناسبی در نظر گرفته شود
یک غرفه خوب برای هر فعالیتی که قرار است در طی نمایشگاه انجام شود، فضایی مناسب دارد. از محل جایگیری نمایندگان شرکت شما، تا استند ارائه هدایای تبلیغاتی، نورپردازی و تلویزیونهای معمولی و یا لمسی، همگی باید جای مشخص و مناسبی داشته باشند تا بتوانید از فضا بهترین بهره را ببرید. از کار شما به شیوهای است که مراجعین و مهمانانی خواهید داشت، بهتر است فضایی نیز برای گفتگوی راحت با آنها در نظر بگیرید. در ادامه مطالب دیگری در مورد غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز ارایه خواهیم داد.
غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز
در بخش قبلی به معرفی نکات مهمی که به موفقیت یک غرفه در نمایشگاههای مختلف منجر میشود پرداختیم. در صورتی که شما برای نمایشگاههای مختلف خود از جمله گزینههای صنعتی به دنبال مجموعهای هستید که به صورت حرفهای از طراحی تا اجرا را به صورت کامل و بی نقص برای شما انجام دهد، مجموعه آمود میتواند در این راه یک همکار خوب برای شما باشد که با سالها سابقه درخشان و انواع پروژه اجرا شده و موفق که در سابقه کاری خود دارد، به شما کمک میکند تا هر چه بیشتر به موفقیت در نمایشگاههای خود دست پیدا کنید.
نکته مهم آنجاست که یک غرفه سازی موفق گزینهای است که به جز طراحی خوب دارای اجرای خوبی هم باشد و اجرا مطابق با طراحی اولیه و با کمک گرفتن از متریالی باکیفیت و خوب ساخته شود تا هم ظاهری زیبا داشته و بتواند مخاطبان را به سمت غرفه شما جذب کند و هم دارای مقاومت و کیفیت ساخت بالا بوده و تا آخر یک رویداد پابرجا باقی بماند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز و دریافت مشاوره در این زمینه، از طریق شمارههای زیر با ما در تماس باشید:
۰ دیدگاه