غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران
22
اردیبهشت

غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران

غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران از جمله مواردی است که هر شرکت مطرح و حرفه‌ای که در یک نمایشگاه تخصصی و یا عمومی از آن استفاده می‌کند تا بتواند توجه بازدیدکنندگانی که مشتریان بالقوه هستند را به کالا و خدمات خود جلب کند. در هر نمایشگاهی و با هر موضوعی که شرکت کنید، اولین راه جلب توجه مخاطبینی که به صورت گذرا از بین راهروها عبور می‌کنند، ظاهری خاص و متفاوت است تا آنها بتوانند وجه تمایز شما را با انبوه دیگر شرکت کنندگان تشخیص دهند. در این راستا مطلبی برای شما آماده کردیم تا راهنمایی برای شما باشد.

جهت استعلام غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۲۶۳

نکاتی برای یک غرفه سازی موفق

به عنوان یک کارفرما نیاز دارید تا با نکاتی که کمک می‌کند تا غرفه شما بهتر دیده شود آشنا شوید تا بتوانید با شناخت این ویژگی‌ها، یک مجری مناسب را انتخاب کنید و بدانید که از مجری باید چه مواردی را انتظار داشته باشید. گروه آمود به عنوان یک مجری با سابقه در این امر با صدها پروژه اجرا شده و موفق در کارنامه خود، در ادامه به معرفی مهم‌ترین نکات می‌پردازد.

  • تاثیر اولیه قوی

    طبق تحقیقات در مورد غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران، شما فقط ۳۰ ثانیه فرصت دارید تا تاثیر اولیه خوبی روی بازدیدکنندگان داشته باشید. اما با رقابت زیاد در نمایشگاه‌های تجاری، احتمالاً ممکن است حتی زمان شما کوتاه‌تر نیز بشود. اگر می‌خواهید نام تجاری شما از بقیه متمایز شود، باید جذابیت بصری بالا ایجاد کنید. برای مثال رنگ های روشن می توانند به شما کمک کنند که متمایز شوید، اما به شرطی که با برند شما مطابقت داشته باشند. داشتن طرح‌های جسورانه، تابلوهای بزرگ با پیام‌رسانی ساده و همچنین نمایشگرهای تعاملی که جمعیت را به خود جلب می‌کنند، می‌توانند چشم‌های دلخواه‌ترین رهگذران شما را جلب کند. با این حال راه‌های زیاد دیگری مانند استفاده از وسایل مناسب و یا نورپردازی خوب وجود دارند که یک طراحی خوب می‌تواند با رعایت تمامی نکات، جذابیت کافی برای ربودن گوی از رقبای شما ایجاد کند.

  • ارتباط با مخاطب با طراحی خوب

    در یک طراحی بی نقص غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران بهتر است که یک صحنه کامل بسازید که حال و هوای خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال، اگر در زمینه گردشگری هستید، می‌توانید یک صحنه مرتبط با تعطیلات ایجاد کنید. حتی اگر شرکت شما به این اندازه تنوع نداشته باشد، همچنان می توانید یک تجربه سرگرم کننده ایجاد کنید. در نهایت برای تمامی موارد ذکر شده شما نیاز به یک متخصص و طراح حرفه‌ای دارید تا با پیشنهادهای خلاقانه به جذابیت هر چه بیشتر کمک کند.

  • خلاقیت در غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران

    وقتی رقابت بالا می‌رود، خلاقیت حرف اول را می‌زند. شما باید به دنبال راه‌هایی برای جذب مخاطب باشید که در عین هماهنگی با ویژگی‌های برند شما، جذاب و ترجیحا سرگرم کننده نیز باشند. ایجاد یک تجربه دیجیتال می تواند افراد را به غرفه شما جذب کند. اگر به اندازه کافی هیجان انگیز باشد، ممکن است بخش زیادی از جمعیت را حتی جذب کند.
    در مورد غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران استفاده از تکنولوژی‌های روز در راستای اهداف برند از ویژگی‌های یک غرفه سازی موفق به شمار می‌رود. برای مثال صفحه نمایش های لمسی یکی از بهترین فناوری هایی هستند که می توانید در طراحی غرفه نمایشگاه تجاری خود بکار ببرید. آنها می توانند تقریباً در همه جا نمایش داده شوند، حتی در کوچکترین غرفه.
    ایده منحصر به فرد دیگر ایجاد یک تجربه واقعیت مجازی است. پخش زنده آنلاین و دیوارهای ویدئویی نیز تکنیک های عالی برای ایجاد یک تجربه تعاملی هستند که جمعیت را به نمایشگاه شما جذب می کند. اما رسیدن به چنین راه حلی کار ساده‌ای نیست. یک مجموعه حرفه‌ای و کارآزموده مانند آمود می‌تواند در این راه و ساخت غرفه‌ای خاص به شما کمک کند.

  • انتخاب محل مناسب غرفه

    هر چند این مورد به صورت مستقیم با غرفه سازی در ارتباط نیست، اما از جمله مهم‌ترین عوامل برای موفقیت به شمار می‌رود. پس اگر قصد دارید تا بهترین نتیجه را از یک نمایشگاه بگیرید، به جز ساخت یک غرفه زیبا و خوب، به محل قرارگیری هم توجه کنید. نمایشگاه داران هم عموما ترجیح می‌دهند تا برندهایی که غرفه‌های زیباتر و آراسته‌تری دارند را بیشتر از بقیه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند. پس در غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران شاید پیش از انتخاب محل جای‌گیری، بد نباشد که با مجری ساخت مشورت کنید تا بهترین محل را بر اساس نوع رویداد به شما پیشنهاد دهد.

غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که با فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران آشنا باشد و قوانین و نکات مربوط به آن را بشناسد، شرکت مهندسی فراز گستر آمود با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع غرفه‌های نمایشگاهی، به خصوص در فضای نمایشگاه بین المللی، می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر دیده شوید.

همانطور که واقف هستید، بخش مهمی از موفقیت در یک رویداد تخصصی یا عمومی به خصوص در مورد غرفه سازی نمایشگاه بین المللی تهران، دیده شدن و چشم‌گیر بودن غرفه است. چرا که در بین انبوهی از راهروها و غرفه‌ها، شما باید چیزی فراتر از معمول ارائه دهید تا بتوانید نظر بازدیدکنندگان را جلب کنید و یکی از بهترین روش‌ها برای این امر، غرفه‌سازی خوب و حرفه‌ای است. در راستای موارد ذکر شده، مجموعه ما به شما کمک می‌کند تا دیده شوید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره، از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید:

۰۲۱-۸۸۶۶۳۲۶۳