بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی
22
اردیبهشت

بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی

بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی آنهایی هستند که بیشتر از بقیه جلب توجه می کنند. اما به عنوان یک کارفرما چطور می توانیم مطمئن باشیم که انتخابی که برای طراحی داریم، گزینه مناسبی است؟ در ادامه این متن گروه آمود با سال ها سابقه حرفه ای در این زمینه به شما کمک می کند تا اطلاعات جامعی درباره این موضوع به دست آورید.

نمایشگاه ها مکان های مناسبی برای جذب مشتریان جدید هستند. در حالی که بسیاری از شرکت ها نیز برای معرفی نام تجاری خود از این فرصت استفاده می کنند، اما در نهایت هدف هر مجموعه ای فروش بیشتر است، چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت. اما برای دست یافتن به چنین هدفی ابتدا باید بتوانید بازدیدکنندگانی که به صورت گذری از جلوی غرفه شما عبور می کنند را به مخاطب تبدیل کرده و محصولات یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید. برای این امر مهم ترین و کارآمدترین ابزاری که می توان استفاده کرد، غرفه سازی خوب و خلاقانه است. از این رو بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی بسیار مهم است و پس اگر به موفقیت در این زمینه علاقه دارید، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی

شرکت در یک نمایشگاه تخصصی و یا عمومی، هزینه بالایی برای هر شرکتی دارد که شامل هزینه‌های حمل و نقل، هزینه اجاره غرفه، هزینه پرسنل و غرفه داران و… تنها بخشی از آنها هستند. با این وجود تنها شرکت در یک نمایشگاه نمی‌تواند ضامن موفقیت شما شود. برای موفقیت نیاز است تا از فاکتورهای مختلف برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده کرد و یکی از بهترین روش ها، غرفه سازی حرفه ای است. اما به عنوان یک کارفرما باید به دنبال چه نکاتی باشید تا مطمئن باشید که یک غرفه خوب خواهید داشت؟ و اصلا بهترین طراحی ها دارای چه ویژگی هایی هستند؟ در ادامه به توضیح بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی خواهیم پرداخت.

طراحی غرفه نمایشگاه تجهیزات پزشکی
طراحی غرفه نمایشگاه تجهیزات پزشکی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه بین المللی تهران ۱۴۰۱ - نمایشگاه چوب و یراق آلات
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه بین المللی تهران ۱۴۰۱ – نمایشگاه چوب و یراق آلات
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه کیف و کفش ۱۴۰۱ نمایشگاه قم غرفه عالی پا
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه کیف و کفش ۱۴۰۱ نمایشگاه قم غرفه عالی پا
  • در غرفه نمایشگاهی خود با مخاطب ارتباط بگیرید

    مهم‌ترین اصلی که در بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی وجود دارد، امکان ارتباط مستقیم با مخاطب است. لذا باید از این خاصیت استفاده کنید و فعالیت های تعاملی بسازید. برای این امر می توانید از تکنولوژی های روز مانند ویدئوهای جذاب، اسکرین هایی با قابلیت لمس، هدایای تبلیغاتی و… استفاده کنید. در نهایت تمام این موارد باعث می شوند تا مخاطب ضمن ارتباط با مسئولین نمایشگاه و فروشندگان شما، با کالا و یا خدمات شما آشنایی بیشتر پیدا کنند.

  • قرار دادن نوشته‌ها در جای مناسب در غرفه

    شما باید مطمئن شوید که همه پیام های کلیدی شما به راحتی قابل مشاهده هستند. لوگوی شرکت خود را در قسمت های مختلف غرفه قرار دهید تا برند خود را تقویت کنید. پیام خود را ساده نگه دارید و با چند عنوان تاثیرگذار که با فونت بزرگ و خوانا چاپ شده اند، تقسیم بندی کنید تا به راحتی از راه دور قابل مشاهده باشد.

  • از فضای خالی و منفی چشم پوشی نکنید

    در مورد بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی باید توجه داشته باشیم در حالی که نباید غرفه شما زیادی از حد خلوت باشد، اما باید به مزایای فضای خالی در غرفه خود پی ببرید. آن را با مبلمان نامرتب و بسته های بزرگ شلوغ نکنید. شما باید فضا را تمیز و جذاب نگه دارید. وقتی مقدار مناسبی فضای اضافی دارید، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتری هنگام صحبت با نمایندگان شما راحت تر خواهد بود.
    به همین ترتیب، فضای منفی باید در گرافیک فضای شما وجود داشته باشد. قانون کلی برای گرافیک غرفه این است که آنها باید ۴۰ درصد فضای خالی داشته باشند. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که پیام شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند یا برند شما را در تصاویر بصری زیاد دفن نمی کنند. پس به یاد داشته باشید غرفه خود را با اطلاعات اضافی بیش از حد شلوغ نکنید.

  • عنصر غافلگیری در نمایشگاه را امتحان کنید

    اگر واقعاً می خواهید توجه مردم را به خود جلب کنید، چیزی را که به آن تعلق ندارد در مرکز فضای نمایشگاه خود قرار دهید. این عنصر غافلگیری خود می تواند یکی از بهترین عوامل برای جلب مخاطب باشد. این امر می تواند در خدمت سرگرمی باشد و یا یک عنصر غافلگیری در بخش طراحی و گرافیک.

  • از رنگ های مناسب در غرفه نمایشگاهی استفاده کنید

    روانشناسی رنگ ها در مورد بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی بسیار پیچیده است. افراد به دلایل مختلف به سمت رنگ های مختلفی کشیده می شوند. رنگ‌هایی که برای نمایشگر انتخاب می‌کنید می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام خود را برجسته کنید. رنگ‌های سردتر مانند آبی، سبز و سفید حرفه‌ای به نظر می‌رسند، اما جلب توجه نمی‌کنند. رنگ‌های گرم‌تر مانند قرمز، نارنجی و زرد جذاب‌تر هستند، اما باید عاقلانه از آن‌ها استفاده کرد، زیرا در صورت استفاده بیش از حد، می‌توانند طاقت‌فرسا باشند. هدف استفاده درست و اصولی رنگ ها است تا با یک پالت رنگی خوب تمامی ویژگی های مد نظر را دریافت کرد.

غرفه سازی حرفه ای برای شما

برای داشتن یک فضای خوب در نمایشگاه نیاز به کار گروهی متخصصین در این امر دارید تا تمامی مراحل از طراحی خلاقانه تا اجرای با کیفیت را برای شما به انجام برسانند. نکته مهم آنجاست که طبیعی است شما به عنوان کارفرما ندانید چطور عناصر و نکات ذکر شده در بخش قبلی را در غرفه سازی خود اجرا کنید و بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی را برای خود بسازید. اما با یک گروه حرفه ای طراحی تنها کافی است که اطلاعات مناسبی درباره کسب و کار و برند خود را در اختیار آنها قرار دهید تا این گروه با در نظر گرفتن ویژگی‌های ذکر شده یک طراحی مناسب بسازند.

در مرحله بعدی، گروه باید مطابق طراحی انجام شده پروژه را با کیفیتی بالا و متریالی خوب اجرا کند تا نتیجه کار از نظر بازدیدکنندگان جذاب و خیره کننده باشد. در صورتی که قصد حضور موفق در نمایشگاهی عمومی یا تخصصی را دارید، می توانید از خدمات ساخت و طراحی غرفه گروه آمون استفاده کنید. این مجموعه با سال ها سابقه و صدها پروژه موفق در این زمینه مفتخر است تا به شما در این حوزه کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت‌ها در مورد بهترین مدل غرفه های نمایشگاهی از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید:

۰۲۱-۸۸۶۶۳۲۶۳